היום בחדשותחדשות בארץחרדיםכותרת גדולה ראשית

קטרים, סכינים, פטישים, ביצי צבע וכפפות

באוטובוס מאורגן: נעצרו קיצונים שניסו לפגוע בהילולת הרשב"י

שוטרי היחידה המרכזית של מחוז צפון עצרו באזור קדרים מיניבוס עם גברים ונשים, שביקשו לפגוע בהכנות להילולת הרשב"י במירון • נתפסו חומרים שבאמצעותם ביקשו לחבל בתשתיות החשמל התקשורת, הכריזה, ובמסכים שהוקמו לשימוש בהילולה במירון בעלות של מיליוני שקלים

בצל ההכנות האחרונות לקראת הילולת הרשב"י במירון, במשטרה עוקבים כל העת אחר ניסיונותיהם של הקיצוניים להגיע לאזור מתחם ציון הרשב"י ולחבל בהכנות ככל שניתן.

לפני זמן קצר שוטרי היחידה המרכזית של מחוז צפון עצרו באזור קדרים מיניבוס עם גברים ונשים, אשר חלקם משתייכים לפלג חרדי קיצוני בעדה החרדית.

בחיפוש במניבוס נתפסו 4 שקים מלאים בקטרים (מגזרי תיל), סכינים יפנים, פטישים, ביצי צבע, וכפפות שנועדו על פי החשד לשמש לחבלה בתשתיות החשמל התקשורת, הכריזה, ובמסכים שהוקמו לשימוש בהילולה במירון בעלות של מיליוני שקלים.

קיצונים נעצרו לאחר שהתכוונו לפגוע בהכנות להילולת הרשב"י במירון. צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

אין זו הפעם הראשונה שנעצרים חשודים בניסיון פגיעה בהכנות להילולא וכבר לפני שבוע התקיימו עימותים בעקבות מעצרים שביצעה המשטרה בקרב קיצונים שהגיעו למתחם והצליחו לפגוע בהכנות ולגרום נזקים גדולים.

פרסומת

בימים האחרונים אף מתגברים הקולות בקרב הקיצונים ומובטחים כספי סיוע לכל מי שיזיק, ייקנס, או יעצר, זאת בשל העובדה שגורמי הפקת ההילולא במירון, לא קיבלה את דרישותיהם שכללו סילוק כוחות הביטחון, סילוק גורמי הבטיחות ושינוי תוואי דרך המהדרין.

ממשטרת ישראל נמסר כי המשטרה "רואה בחומרה רבה את התנהגותם של קיצונים פורעי החוק, שמנסים בכל דרך אפשרית לחבל בהילולה. פגיעה בתשתיות, מעבר לפגיעה בקיום הארוע וגרימת עוגמת נפש לחוגגים. עלולה לגרום לסכנה ממשית לשוהים באתר במקרה שיפגעו תשתיות הפיקוד והשליטה בארוע.

"המשטרה תפעל בנחישות במטרה לאפשר את שגרת התפילות וההכנות במקום ותנקוט ביד קשה נגד אותם פורעי החוק" נאמר בהודעה.

קיצונים נעצרו לאחר שהתכוונו לפגוע בהכנות להילולת הרשב"י במירון. צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close