היום בחדשותחרדיםכותרות נוספותמבזקיםמשטרה ופליליםצבא ובטחון

הפיגוע בבני ברק

אשת הפצוע: "המחבל הוציא משהו משקית וגרם לשברים בראשו"

מצבו של הפצוע מהאירוע היום (שלישי) לפנות בוקר מוגדר על ידי בית החולים כקשה • הפצוע, הינו הרב יצחק דהאן ר"מ בישיבת שערי תשובה וחיים בבני ברק

מצבו של הפצוע מהאירוע היום (שלישי) לפנות בוקר מוגדר על ידי בית החולים כקשה. הפצוע, הינו הרב יצחק דאן ר"מ בישיבת שערי תשובה וחיים בבני ברק.

האירוע התרחש מעט לאחר השעה 05:00 בבוקר, בגשר המיועד להולכי רגל, המוכר כגשר 'גבעת שמואל' בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לרב דהאן ופינו אותו לבי"ח שיבא בתל השומר, במצב בינוני, בהכרה, עם פציעות חודרות, אולם בבית החולים עדכנו כי מצבו כעת מוגדר קשה.

יעל דאן, רעייתו של פצוע הדקירה, סיפרה לחדשות 12: "בעלי הלך לתפילה בגבעת שמואל, עלה את הגשר והבן אדם בא מולו, הוציא משהו משקית ונתן לו מכות חזקות בראש. הוא אמר שמדובר בבן אדם עם חזות ערבית שברח מיד. צוותי הרפואה התקשרו אליי, מיד הגעתי. הוא אמר שהוא היה עם חולצה קצרה ובהירה. יש לו שלושה שברים בראש. הוא בן 46 ואב ל-6 ילדים".

נתנאל דהאן, חתנו של פצוע הדקירה, הוסיף: "מה שאני מבקש זה שמדינת ישראל תתפוס את עצמה בידיים. כל האנשים בממשלה ובכנסת, תתפסו את עצמכם בידיים ותטפלו בזה כמו שצריך – אין דבר כזה בשום מדינה בעולם".

פרסומת

העתירו בתפילה לרפואת הרב יצחק בן גילה פיבי לרפוא"ש.

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close