חוץ ומדיניכותרות נוספות

משתפים פעולה

שרי החוץ גינו את הפיגוע באלעד

שרי החוץ של ישראל, יוון, קפריסין וארצות הברית קיימו היום ועידה מקוונת שעסקה בשיתוף הפעולה בין המדינות • שרי החוץ גינו את גל הטרור ובהם הפיגוע הרצחני באלעד

שרי החוץ של קפריסין, יוון, ישראל וארה"ב קיימו היום (ב') פגישה מקוונת במטרה לחזור על מחויבותם המשותפת לקידום שלום, יציבות ושגשוג במזרח הים התיכון.

בהודעת משרד החוץ נאמר כי "בתקופה קריטית זו עבור אירופה, ארה"ב והעולם, שרי החוץ חזרו על מחויבותם לקבוצת ה-3+1 (ישראל, יווןיוון, קפריסין וארה"ב) והחליטו להגביר את שיתוף הפעולה בתחומי האנרגיה, הכלכלה, הפעילות בתחום האקלים, מוכנות לחירום ולוחמה בטרור, תרומה לחוסן, לביטחון האנרגטי ולקישוריות באזור".

בנוסף, שרי החוץ של המדינות הבהירו כי הם תומכים ביוזמות נוספות כגון "פסגת הנגב" שמקדמות שיתופי פעולה באזור, ובה השתתפו שרי חוץ ממדינות ערב הנמצאות בקשרים דיפלומטיים עם ישראל. השרים אף החליטו לפתח מפת דרכים עם תוצרים ממשיים לשנה הקרובה, ולהכין את הקרקע לפגישת המשך לפני סוף 2022.

בתוך כך, השרים גינו את פיגועי הטרור הנוראיים האחרונים שאירעו בישראל, כולל את פיגוע הטרור באלעד שגבה את חייהם של 3 קדושים ופצע אחרים.

פרסומת

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close