היום בחדשותחוץ ומדיניכותרת ראשית משניתמבזקים

חיסול או תאונה?

לוחם משמרות המהפכה נהרג בתאונה במהלך משימה

עלי קמאני, לוחם תעופה וחלל ששירת במשמרות המהפכה, נהרג בתאונת דרכים במהלך משימה בעיר ח'ומיין • על אף שהארגון הודיע על "מותו" בתאונה, בסוכנות הידיעות האיראנית מכנים את עלי קמאני "שהיד"

אחרי גל החיסולים המסתורי באיראן, בארגון משמרות המהפכה הודיעו על מותו של עלי קמאני, לוחם בתחום התעופה והחלל ששירת בארגון במשך שנים, ולדבריהם נהרג בתאונת דרכים במהלך משימה בעיר ח'ומיין.

על אף שהארגון הודיע על "מותו" בתאונה, בסוכנות הידיעות האיראנית מכנים את עלי קמאני "שהיד" – כינוי שלא נהוג לכנות בו אדם שנהרג בתאונה רגילה.

מותו המסתורי של קמינאי מצטרף לשורת אירועים מסתוריים שאירעו לאחרונה. לפני כשבועיים דווח כי שני מדענים איראניים הקשורים לפרויקטים מתחום התעופה, החלל וגרעין נמצאו ללא רוח חיים. על פי הדיווחים, אחד מהמדענים, ד"ר איוב אנטזארי, הורעל למוות על ידי אדם שהצליח להימלט מהמדינה.

בנוסף, לפני כ-3 שבועות חוסל קצין כוח קודס חסן סיאד ח'ודאיארי, כמו כן לפני כשבוע דיווחו כלי תקשורת באיראן כי מפקד נוסף ביחידת 840 של כוח קודס של משמרות המהפכה מת השבוע – עלי אסמעילזאדה לאחר שנפל מגג. הדיווחים השונים והסותרים העלו שאלות בנוגע לנסיבות מותו – שמא מדובר בהתאבדות או חיסול. עוד דווח בימים האחרונים על מותו של ד"ר קמרן מלאפור, מומחה לגרעין שעבד במתקן נתנז במחוז איספהאן.

פרסומת

גל המוות המסתורי שפוקד את בכירי משמרות המהפכה באיראן הוא ללא ספק מעניין, אך בישראל גם חוששים מתגובת נגד איראנית.

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close