היום בחדשותחוץ ומדיניכותרות נוספותמבזקים

"טרלול מערכות"

ח״כ מעוז לביידן: "אל תביא את אמריקה לירושלים"

ח״כ אבי מעוז פנה במכתב לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן וביקש ממנו לנצל "את ביקורך בישראל בכלל ובירושלים בפרט, על מנת ללמוד על ערכים ומוסר" • מעוז ציין כי הוא הח"כ היחיד שמעז להתבטא בנושא

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז פנה במכתב פתוח לנשיא המדינה ג'ו ביידן לאור ביקורו בישראל.

במכתבו ציין ח"כ מעוז, "העולם כולו מסתכל על אמריקה בהיותה מעצמה תרבותית, כלכלית וביטחונית. העולם כולו מסתכל על אמריקה בתור גורם משפיע ומעצב דעת קהל ציבורית ועולמית, ולומד ממנה את הליכות דרכו. אתה אדם מבוגר ומיושב בדעתו, וניתן להניח שאינך נסחף בקלות אחרי זרמים שונים רק בגלל היותם פופולאריים.

לכן, אנחנו מבקשים ממך – נצל את ביקורך בישראל בכלל ובירושלים בפרט, על מנת ללמוד על ערכים ומוסר מיוחדים, שכאן המקור שלהם. אל תבוא לפה כדי להביא איתך את אמריקה לירושלים, אלא התבונן בירושלים ובהיסטוריה העמוקה שלה ולמד ממנה לאמריקה. ירושלים היא בירתו הנצחית של עם ישראל, ורק של עם ישראל, פה שרתה השכינה בבית המקדש, המקום שחיבר את עם ישראל לאביו שבשמיים, ומתוך כך את האנושות כולה – לריבונו של עולם".

מעוז הוסיף וכתב לנשיא האמריקני: "אתה בטח כבר יודע, כבוד הנשיא, שבשנים האחרונות העולם נמצא במתקפה חסרת תקדים על ידי מוקדים בעלי כח ושררה המנסים לעצב אותו מחדש. הם עושים ניסוי אומלל ובלתי הפיך כמעט על האנושות כולה, שבו הם מעוותים את המושגים הכי בסיסיים שהאנושות מושתתת עליהם. העולם נמצא בתרדמה ולא נלחם בהם, וכך הם מצליחים בלי שנשים לב לשנות את כל האנושות. אם היינו עוצרים לרגע את מרוץ החיים ומתבוננים קצת על מה שקורה מסביבנו, היינו מזדעזעים והופכים את כל העולם כדי להשתחרר מההינדוס הגלובלי הזה. אבל הם מצליחים להרדים ולהשתיק אותנו בשיטות הנדסת תודעה מתוחכמות, וממשיכים במסע ההרס שלהם. הם קוראים לזה בשם מכובס, 'קידמה' ופרוגרס, ואנחנו קוראים לזה – טרלול מערכות ורגרסיביות".

פרסומת

"לצערי הרב, גם פה במדינת ישראל יש סחף אחרי הזרם הזה. רוב העם בישראל מתקומם כנגד הטרלול הרגרסיבי הזה, אבל רובם ככולם מפחדים ושותקים. אני חבר הפרלמנט היחידי כמעט שמעז לדבר בקול רם נגד חסלני התרבות, המוסר, האנושות והדמוקרטיה הללו".

מעוז פנה לביידן וביקש: "לנצל את ההזדמנות שאתה כבוד הנשיא, נמצא כאן, במדינת ישראל, המדינה היהודית היחידה בעולם, ולבקש ממך, שתשאב השראה ואומץ מכאן, מירושלים, העיר העתיקה של העם היהודי, ושלב כוחות יחד איתנו במאבק הצודק וההכרחי הזה, כי לא מדובר במאבק של יהודים בלבד, אלא זהו מאבק של כל האנושות כולה נגד מי שמנסים להרוס אותה. יחד נתגבר על השקר של הפוסט מודרניפיקציה".

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close