היום בחדשותחוץ ומדיניכותרות נוספותכותרת ראשית משניתמבזקים

פיגוע ירי בדנמרק

"חשבנו שמדובר בגנב, ואז פתאום שמעתי יריות"

פיגוע ירי התרחש הלילה בקופנהגן בירת דנמרק • באירוע נהרגו כמה בני אדם ונאחרים נפצעו • במשטרת קופנהגן אומרים כי טרם ברורים המניעים לאירוע, אולם מפקד המשטרה אמר כי הוא לא יכול לשלול שהפיגוע הוא מעשה טרור

פיגוע ירי התרחש הלילה (א') שעון ישראל, בקופנהגן בירת דנמרק. באירוע נהרגו כמה בני אדם ונאחרים נפצעו.

האירוע התרחש בקניון פילד'ס – קניון ענק רב קומות עם חנויות, חניה ומסעדות, הנחשב לאחד ממרכזי הקניות הגדולים במדינה.

משטרת דנמרק פרסמה היום (ראשון) כי באירוע ירי במרכז קניות בבירה , נהרגו כמה בני אדם וכמה נוספים נפצעו. המשטרה לא ציינה את מספר ההרוגים והפצועים.

ראש עיריית קופנהגן כתבה ברשת החברתית שלה: "קיבלנו דיווחים איומים על ירי בקניון בעיר. אנחנו עדיין לא יודעים בוודאות כמה נהרגו ונפצעו, אבל מדובר באירוע חמור מאוד".

פרסומת

עדת הראייה ריקה לבנדובסקי סיפרה לשדר הדני TV2 שהיא השליכה את עצמה מאחורי דלפק בתוך אחת החנויות בקניון לאחר ששמעה יריות."אנשים חשבו בתחילה שמדובר בגנב, ואז פתאום שמעתי יריות והשלכתי את עצמי מאחורי הדלפק בתוך החנות", סיפרה ריקה והוסיפה כי "הוא פשוט ירה לתוך הקהל, לא בתקרה או ברצפה".

עדת ראייה נוספת, ליסבת, הייתה בקניון בזמן הפיגוע וסיפרה לתקשורת הדנית שהיא הסתתרה בחלק האחורי של אחת החנויות. "שמענו ירייה מהצד השני, שתיים או שלוש יריות ואז אנשים נכנסו לפאניקה והחלו לרוץ לכיוון היציאות", סיפרה. "אנשים נכנסו לחנויות, התחבאנו מאחור".

במשטרת קופנהגן אומרים כי טרם ברורים המניעים לאירוע, אולם מפקד המשטרה אמר כי הוא לא יכול לשלול שהפיגוע הוא מעשה טרור. חשוד נעצר במעשה.

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close