היום בחדשותחדשות בארץ

הקטל בכבישים

נקבע מותו של הפעוט בן ה-3 שנפגע ממונית

ילד בן שלוש נדרס ממונית חולפת בירושלים, בזמן שחצה את הכביש • הילד נפגע באורח אנוש וכעבור מספר שעות נאלצו צוותי בית החולים לקבוע את מותו

אסון בירושלים, היום (שישי) בשעה 6:45 בבוקר, ילד בן שלוש בלבד, נפצע הבוקר בכל חלקי גופו ברחוב שמואל ברוך, מרכב חולף. כוחות ההצלה שהוזנקו למקום העניקו לו טיפול רפואי, כאשר הוא כבר היה מחוסר הכרה. הילד נפגע ממונית חולפת, ופונה במצב אנוש לבית החולים שערי צדק בעיר. עם זאת, למרבה הטרגדיה נאלצו צוותי בית החולים לקבוע את מותו אחר מספר שעות.

כוחות המשטרה ביצעו תשאול לנהג המונית הדורס, ובוחני תאונות הדרכים של המשטרה החלו בבדיקת המקרה. פראמדיק מד"א אבישי קאפח סיפר: "ראינו על האי תנועה פעוט כבן 3 מחוסר הכרה. הוא סבל מחבלה רב מערכתית והיה מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק. מיד העלינו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו תוך טיפול רפואי ופעולות החייאה".

"נלחמנו על חייו עד שחזר דופק והגענו לבית החולים כשמצבו קשה מאוד", הוסיף קאפח. עם זאת, כאמור, כעבור מספר שעות נקבע מותו של הילד בבית החולים. מבית החולים שערי צדק נמסר, כי "למרבה הצער, למרות הטיפול האינטנסיבי במשך כמה שעות, הרופאים נאלצו לקבוע את מותו ביחידה לטיפול נמרץ ילדים של בית החולים".

פרסומת

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close