היום בחדשותחדשות בארץכותרות נוספותכותרת ראשית משניתמבזקיםפוליטיקה

עוקץ את 'דגל'

מאיר פרוש: "התעלמו מרעשי הרקע, ביהדות התורה אין שאלה"

ח"כ מאיר פרוש במתקפה על 'דגל התורה': "ביהדות התורה אין שאלה. צריך לעבוד קשה כדי להקים ממשלת ימין. התעלמו מרעשי הרקע" • על בנימין נתניהו: "מי שהיה ומי שיהיה ובעיני רבים הוא עדיין ראש ממשלה"

שרים לשעבר, חברי כנסת ואישי ציבור השתתפו בטקס חנוכת 300 יחידות דיור בבית אל, שהובטחו במסגרת הסכם האולפנא לפני כעשור.

אחד הנואמים באירוע היה חה"כ מאיר פרוש, הנחשב לסמן הימני הבולט ביותר ביהדות התורה. פרוש התייחס לסוגיה הפוליטית ולהתבטאויות של יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני, לפיהם ההליכה עם גוש הימין איננה בטוחה. עמיתיי חברי הכנסת ובראשם מי שהיה ומי שיהיה ובעיני רבים הוא עדיין ראש ממשלה מר בנימין נתניהו.

"שואלים אותנו העיתונאים בתקופה האחרונה מה יהיה אם לא יהיו 61? ביהדות התורה אין שאלה. צריך לעבוד קשה כדי להקים ממשלת ימין. התעלמו מרעשי הרקע" אמר וכיוון לרעש שמגיע מח"כ גפני. "יש לנו 112 יום להתרוצץ ולטרוח ולהביא כמה שיותר קולות כדי שתקום ממשלת ימין. אנחנו ביהדות התורה מעולם לא ישבנו בממשלת שמאל ומועצת גדולי התורה מורה לנו ללכת עם מי שהמפלגה שלו הכי קרובה למסורת ישראל".

לדברי פרוש: בית אל ספינת הדגל של ההתיישבות ביו"ש. בבחירות הבאות צריכות להיות אפס קולות למפלגת ימינה, יש עתיד וליברמן בבית אל. אם נעשה מה שצריך תקום ממשלת ימין בראשות נתניהו שתשמור על ארץ ישראל ותורת ישראל".

פרסומת

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close