היום בכותרותחדשות בארץ

סערה ברמת גן

דגל אש״ף נתלה באזור הבורסה – והורד

הדגל שנתלה על ידי תנועת 'מחזקים' עורר את זעמם של תושבים רבים ולדרישת ראש העיר הוא הוסר

תושבי רמת גן נדהמו לגלות היום (רביעי) כי על אחד מבנייני הבורסה ברמת גן באזור המשקיף לנתיבי איילון נתלה דגל אש"ף ענק בסמוך לדגל ישראל ומעליהם התנוסס המשפט: "נועדנו לחיות יחד".

מדובר היה במודעה שמומנה על ידי תנועת 'מחזקים' למורת רוחו של ראש העיר כרמל שאמה הכהן.

ראש העיר סיפר הבוקר כי "חברת הפרסום החליטה לתלות את שלט המחלוקת. לפי גורמי בטחון מקצועיים יש חשש לא קונקרטי לסדר הציבורי ולבטיחות הבנין והסביבה ולכן עד להערכת מצב נוספת הבניין נדרש להציב שומר מסביב לשעון על השלט. אם השלט יישאר שם הוא לא יישאר שם לבד ומסביבו תתלה העירייה דגלי ענק של מדינת ישראל ודגלי הצדעה לצה"ל, לשב"כ, למשטרת ישראל ולמשמר הגבול.

בעקבות הסערה שנוצרה דגל פלסטין הוסר ממקומו בתוך מספר שעות. תנועת "מחזקים" שתלתה את השלט כמחאה לקראת הצבעה על חוק איסור הנפת דגל פלסטין במוסדות חינוך הגיבה: "הורדנו את השלט אבל עדיין יש פה שני עמים – יהודים וערבים שימשיכו להיאבק יחד לעתיד משותף. השלט הזה הוא רק התחלה". 

פרסומת

המשפחות השכולות בעיר שלחו הודעה לעיריית רמת גן בעקבות תליית הדגל בה כתבו: "אנו דורשים בתוקף מעיריית רמת גן להסיר מידית את דגלי אש"ף משטחי הפרסום שבשטחה. מדובר בדגל שבשמו נרצחו יקירנו. דגל שמיצג רשות טרור שמשלמת משכורות למחבלים ולבני משפחתם ובכך מעודדת פיגועים נוספים, בכל רגע שהפרסום עומד על תילו אנו מרגישים סכין בלב שלנו וביזוי יקירנו שנרצחו ונפגעו בפיגועים".

ראש האופזיציה נתניהו כתב: ״מה שהזהרנו בזמן הבחירות קורה היום באיילון, תחת ממשלת ההונאה והחולשה של בנט-לפיד-רע״מ והמשותפת ואחרי הסתה בלתי פוסקת של אבו מאזן בחודשים האחרונים, דגל אש״ף מונף היום בענק באיילון, הליכוד דורש מראש עיריית רמת גן כרמל שאמה לפעול מייד כדי להסיר את החרפה הזאת עוד היום. הליכוד ימשיך לפעול בכל דרך כדי להחליף במהירות את ממשלת ההונאה והחולשה שתלויה בתומכי טרור בממשלה לאומית חזקה".

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close