היום בחדשותחדשותכותרות נוספותכותרת ראשית משניתמבזקיםפוליטיקה

ח"כ דוד ביטן:

זה הדבר שעשוי לגרום לנזק אלקטורלי לליכוד

ח"כ ביטן טוען כי "תליון הנאמנות" שעליו פורסם בימים האחרונים גורם נזק גם למפלגתו וגם לעומד בראשה בנימין נתניהו

ח"כ דוד ביטן מהליכוד חושב שגורמים בתוך הליכוד הוציאו שם רע למפלגה כשהשתמשו ב"תליון הנאמנות" לבנימין נתניהו עליו פורסם בימים האחרונים.

בראיון לרדיו 103fm הסביר ביטן: "בכל המפלגות האחרות, כולם תלויים במנהיג באופן מוחלט, לכן הם חייבים לסגוד לו, גם אם הם לא רוצי. הם תלויים בייצוג שלהם, בעצם היותם חברי כנסת. אצלנו הדבר לא קיים. יכול להיות שיש כאלה שבאמת עושים את זה, אבל זו לא חובה. אנחנו נבחרים על ידי המתפקדים ולכן יש לנו יותר אפשרויות מאשר חברי כנסת במקומות אחרים".

על התליון אמר: "זה דבר שהוא פוגע בליכוד כי זה ספין. המועמדים עושים ספינים על מנת להגיע לתקשורת ולהגיע לתודעה וזה לא נותן שום דבר. זה לא דבר שמגיע ממועמדים רציניים ומנתניהו או ממישהו מהסביבה שלו. צריך להתייחס לזה כגימיק וזה הכול".

ביטן הוסיף: "אנשים לא אוהבים את הדברים האלה. הבוחרים של הליכוד לא אוהבים את הדברים האלה. אתמול דיבר איתי תומך ליכוד על העניין הזה, של הכנס הזה ספציפית, מאוד כעס על העניין הזה. זה לא תורם שום דבר, חוץ מאשר למועמד שעשה ספין. זה שאחד המועמדים עשה את זה, זה פולחן אישיות של משהו? אני לא מבין את זה. פולחן האישיות נמצא אצל יש עתיד, אצל איווט ליברמן, אצל גדעון סער, אבל בהחלט לא אצלנו בגלל שהשיטה שלנו מאפשרת שלא יהיה פולחן אישיו. נתניהו מיד יצא והסתייג מהדבר הזה. מה זה נותן לו? הראיה, שאתמול אזרח מכרמיאל דיבר איתי נגד העניין הזה והוא תומך ליכוד והוא לא אהב את זה".

פרסומת

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close