היום בחדשותהיום בכותרותחדשותחרדיםכותרות נוספותכותרת גדולה ראשיתמבזקים

114 ימים ללא אות חיים

הרבנים הראשיים עודדו את הוריו של מוישי קליינרמן

"תדעו שכל עם ישראל מאחריכם, דתיים וחילונים, כולם מאוחדים סביב מוישי, אני מחזק אתכם שתצליחו לעבור את התקופה הקשה הזאת", אמר הרב יוסף להורים ונתן להם ספר תהילים עם ברכה

הוריו של הנער הנעדר כבר 114 יום מוישי קליינרמן נפגשו היום עם הרבנים הראשיים הגר"ד לאו והגר"י יוסף וזכו לדברי חיזוק ולברכתם.

"תדעו שכל עם ישראל מאחריכם, דתיים וחילונים, כולם מאוחדים סביב מוישי, אני מחזק אתכם שתצליחו לעבור את התקופה הקשה הזאת", אמר הרב יוסף להורים ונתן להם ספר תהילים עם ברכה.

ביום רביעי שעבר מתנדבי זק"א הצטרפו למבצע החיפושים אחרי מוישי. המתנדבים ריכזו את החיפושים בעיקר באזור ציון הרשב"י במירון, זאת לאחר שמוישי נראה שם בפעם האחרונה. הם אספו ממצאים וחיפשו אחר קצה חוט ומידע על גורלו של הנער.

חיים אוטמזגין מפקד היחידות המיוחדות בזק"א: "הבוקר יצאנו במבצע 'אייכּה' בהשתתפותם של עשרות מתנדבים בהם מתנדבי יכ"ל, קצינים מהיחצ"א, בכדי לנסות להביא בשורה למשפחה. במהלך החיפושים נמצאו ע"י המתנדבים ממצאים ופריטי לבוש שהועברו לכוחות המשטרה להמשך בדיקה. ארגון זק"א מחבק את משפחתו של מוישי, נמשיך לעשות מאמצים ולסייע יחד עם אנשי מקצוע, כוחות משטרה וצבא כדי להחזיר את מוישי הביתה או להביא מידע על גורלו".

פרסומת

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close