היום בחדשותחדשותמבזקיםפוליטיקה

המתקפה הקשה של מרב מיכאלי נגד יצחק פינדרוס

מיכאלי מאשימה: "חלק מאותה מכונת הסתה ותעמולה שעומדים בראשה אותם אנשים שעמדו בראש ההסתה שהובילה לרצח רבין"

יו"ר מפלגת העבודה, השרה מרב מיכאלי, תוקפת בישיבת סיעתה את האופוזיציה כולה אך מדגישה גם את ח"כ יצחק פינדרוס בשל הקלטה שפורסמה ובה נשמע פינדרוס כשהוא אומר שחלומו היה להרוס את בית המשפט העליון.

"בימים הקשים האלה נמצא בבניין זה ח"כ שנשבע אמונים ליו"ר האופוזיציה, נאשם בפלילים, שחלומו הוא לפוצץ את ביהמ"ש העליון. זה חלק מאותה מכונת הסתה ותעמולה שעומדים בראשה אותם אנשים שעמדו בראש ההסתה שהובילה לרצח רבין".

"כמו אז גם היום הם רוצים לחסל את מדינת ישראל הציונית היהודית והדמוקרטית. ההסתה המסוכנת הזאת היא הסיבה למה זה כ"כ קריטי לשמור על הממשלה שלנו. האלטרנטיבה היא אסון למדינת ישראל", טענה מיכאלי.

היא הוסיפה: "מפלגת העבודה מחויבת לממשלה לאורך כל הדרך, הסיעה שלנו היא אי של יציבות ואני קוראת לכל חבר וחברה בקואליציה לעמוד בלחצים, בהסתה, בדה לגיטימציה ובאיומים. אנחנו יודעים ויודעות מקרוב מכמה זה מפחיד ומאיים, אנחנו מכירים את זה מקרוב מאז 1993 מאז הפעם הראשונה שנתניהו היה יו"ר אופוזיציה. אני קוראת לכם ולכן לעמוד בזה. מדינת ישראל זקוקה לזה שכולנו נעמוד בזה".

פרסומת

"זה נשמע מאוד פאתוס אבל האמת היא פשוטה – עתיד המדינה תלוי בכך שנצליח לשמור על הממשלה, ואנחנו בחדר הזה נמשיך לעשות כל מה שנוכל בשביל זה", סיכמה מיכאלי.

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close