היום בחדשותהיום בכותרותחדשותחדשות בארץמבזקיםמקומי

משקמים את הנזקים

הממשלה תעניק 90 מיליון ₪ לשיקום הטיילת בטבריה

ביום ראשון הקרוב תעלה להחלטת ממשלה תכנית סיוע לעיריית טבריה, ולאזור סובב כנרת, במטרה לשקם תשתיות תיירותיות ציבוריות כתוצאה מנזקי הסערה בחודש שעבר, ולהזניק את הטיילת

בחודש מאי בלילה שבין ה 14-15, התרחשה סערה באזור הכנרת, אשר גרמה להצפות ולנזקים רבים במבנים ובתשתיות ציבוריות בחלקים נרחבים בטיילת ״יגאל אלון״ ובחופים הדרומיים של רצועת החוף המערבית של הכנרת. שר התיירות יואל רוזבוזוב ומשרדו, שרת הפנים איילת שקד, סגן השר אביר קארה וכן משרדי הממשלה, פעלו רבות כדי לסייע לעיר לאור נזקי הסופה וגיבשו תכנית לקידום עבודות תשתית ופיתוח המרחב התיירותי. ביום ראשון הקרוב תעלה החלטת ממשלה בהיקף של כ-90 מילון שקלים במטרה לסייע לשקם את העיר וכן להזניק את הטיילת שניזוקה בצורה קשה.

על פי ההחלטה, משרד התיירות ישקיע סכום של 64 מיליון שקלים, ומשרד הפנים ישקיע סכום של 23 מיליון שקלים.

שר התיירות, יואל רזבוזוב אמר במהלך סיורו בעיר: "טבריה תמיד היתה עיר תיירות והגיע הזמן להשיב לה את היכולת לארח המוני תיירים שיכניסו כסף רב לעיר ולמדינה. יתרה מכך, מהרגע הסופה היה ברור שעלינו לסייע מהר ככל שאפשר ולא להשאיר את טבריה לבד ועם הנזקים – וכך עשינו. יחד עם שרת הפנים איילת שקד, אנו מעבירים החלטת ממשלה לשיקום ופיתוח התיירות בטבריה. אנחנו צריכים להכין את טבריה כמה שיותר מהר לקראת עונת התיירות, כדי להחזיר לתושבי העיר ולבעלי העסקים בטבריה את פרנסתם״.

שרת הפנים, איילת שקד אמרה: ״כפי שהבטחנו, אני שמחה שבסופם של מאמצים רבים הצלחנו לתקצב את הסיוע לנזקי הסופה הקשה שפגעה משמעותית בטבריה.

פרסומת

טבריה היא אחת מערי התיירות החשובות שיש לנו בארץ ומוטלת עלינו האחריות להחזיר את המצב על כנו״

סגן השר, ח״כ אביר קארה אמר בסיור שערך במקום: ״העיר טבריה היא העיר עם הפוטנציאל הכי לא ממומש בישראל. בשנה האחרונה העברנו רפורמות אדירות ותנופה גדולה באינספור פינות שהוזנחו. עכשיו הגיע הזמן לסייע גם לטבריה, לנער מעליה את האבק ולאפשר לה לזנק.

בעקבות נזקי הסערה בחודש שעבר בעיר, החלטנו לקדם החלטת ממשלה ייעודית לעיר טבריה שתכלול את שיקום הטיילת, חיזוק המבנים, תמרוץ ועידוד פרוייקטים תיירותים. נשקם את נזקי הסערה ונרתום את המגזר העסקי כשותפים. יחד נהפוך את טבריה לפנינה תיירותית של מדינת ישראל.״

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close