היום בחדשותהיום בכותרותחדשותכותרת ראשית משניתמבזקיםפוליטיקה

נאום לפיד

הליכוד: לפיד יכול להקים ממשלה רק עם הרשימה המשותפת

עוד קודם נאום לפיד טענו בליכוד כי הוא ינצל את ההצהרה לצרכי קמפיין הבחירות, ודרשו לתת ליו"ר האופוזיציה נתניהו זמן מסך שווה • לאחר נאום לפיד הגיבו בליכוד באומרם כי לפיד יכול להקים ממשלה רק עם האחים המוסלמים והרשימה המשותפת

הערב נשא לפיד הצהרה ראשונה ממשרד ראש הממשלה בירושלים. כשאך פורסם הדבר שנאום לפיד ישודר בערוצי התקשורת המובילים בישראל, פרסמה מפלגת הליכוד הודעה, ובה נדרשו ערוצי התקשורת לתת את אותו זמן מסך של נאום לפיד – גם ליו"ר האופוזיציה נתניהו, בטענה כי הנאום ינוצל לטובת קמפיין הבחירות של לפיד.

"מועמד ״יש עתיד״ לראשות הממשלה וראש ממשלת המעבר יאיר לפיד מקבל הערב זמן מסך בכל הערוצים לפתיחת מערכת הבחירות שלו.

הליכוד דורש זמן מסך זהה עבור ראש הממשלה לשעבר ומועמד המחנה הלאומי, בנימין נתניהו.

אם לא ינתן זמן שידור זהה זאת תהיה הוכחה נוספת להתגייסות מוחלטת של ערוצי התקשורת למועמד השמאל."

פרסומת

לאחר נאום לפיד, גינו בליכוד את דבריו, ואמרו כי "שום אמירה של לפיד לא תסתיר את העובדה שנחשפה: שהוא שלח את המנכ״לית שלו עם צ׳ק פתוח למועצת השורא. הממשלה היחידה שהוא יכול להקים היא עם האחים המוסלמים והרשימה המשותפת.
הברירה היא ממשלה נסחטת של לפיד שכוללת את האחים המוסלמים והרשימה המשותפת או ממשלה לאומית חזקה בהנהגת נתניהו והליכוד שתחזיר לישראל את התקווה."

גם ח"כ אורית סטרוק הגיבה לנאום לפיד וכתבה: "יאיר לפיד הוא ראש ממשלה שמושיט יד לשלום למחמוד עבאס, צ'ק פתוח למנסור עבאס, ולא פחות מזה למפלגה הערבית משותפת. בעוד 4 חודשים נביא יחד לסוף הפרק האנטי-דמוקרטי הזה בתולדות מדינת המדינה"

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close