היום בחדשותהיום בכותרותחדשותכותרת ראשית משניתמבזקיםמשפט

תיק 1000

הדס קליין: קניתי לשרה נתניהו תכשיט בשווי 2000 $ באישור ביבי

במסגרת שמיעת העדויות בתיקי נתניהו, עלתה אמש להעיד הדס קליין ששימשה כעוזרת בבית משפחת מילצ'ן -לכאורה עדות שתקשה על נתניהו להתגונן מפניה • בפתח הדיון הציג התובע, ד"ר אלון גילדין, קבלות נוספות על קניית סיגרים עבור בני משפחת נתניהו, לכאורה

במסגרת שמיעת העדויות בתיקי האלפים שבהם מואשם נתניהו, עלתה להעיד הדס קליין ששימשה כעוזרת לשעבר של משפחת מילצ'ן – עדותה, שהתמקדה בתיק 1000 (תיק המתנות), לכאורה גורמת לכאב ראש גדול להגנה, כיוון שהוצגו בעדות קבלות וחשבוניות על סיגרים שעלו אלפי שקלים.

בפתח הדיון היום התבקשה קליין לעבור על חשבוניות בבית המשפט וחשפה קבלות על סיגרים ושמפניות באלפי שקלים: "המוכר שאל למי הכמויות האלה, צ'יפר במתנות קטנות שהעברנו לנתניהו".

"היינו מאוד דיסקרטיים, לא סיפרנו לאף אחד למי זה מיועד", העידה קליין בין היתר על אספקת המתנות. השופט משה בר-עם העיר לה כי "זה לא שנדרשתם להיות דיסקרטיים, זה היה שיקול שלכם". קליין השיבה: "הייתה תחושה שאנחנו צריכים". השופט שאל: "האם קיבלתם דרישה להיות דיסקרטיים?", וקליין השיבה: "כשאומרים לי שימי במעטפה או בשקית אטומה".

בהמשך דבריה סיפרה קליין על הקושי להתייצב עד דוכן העדים ועל החשש מהשפעת העדות על המשך חייב: "אני כבר שש שנים עוברת… החיים שלי עברו תהפוכות", סיפרה בקול חנוק. "ייתכן שביום מן הימים אאבד את הפרנסה שלי, אפילו מישהו מהצוות הקודם אמר לי שיעיפו אותי ואת יונתן (הנהג של מילצ'ן) 'בוולה'. הגעתי באומץ לב ואמרתי את הדברים לפי הערכים שההורים שלי לימדו אותי".

פרסומת

יצויין כי כזכור מהעדויות בתיק 4000 שבתחילה פרצו בקול רעש גדול, ולבסוף הסתיימו בקול ענות חלושה ובחלק מהעדויות אף סייעו להגנה, אף כאן, מוקדם לדעת לאן יתגלגלו הדברים.

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close