דעותהיום בחדשותחרדיםכותרות נוספותמבזקיםפוליטיקה

הירי בנגמ"ש

בן גביר: "הממשלה נפלה, אבל השנאה והפילוג לא נעלמו"

אחרי הריבים המתוקשרים וההצהרות במפלגות החרדיות נגדו, חבר הכנסת איתמר בן גביר בטור מיוחד ביום ליום: "לא להבריח מצביעים שימאסו במלחמות פנימיות ומריבות"

"את החרדים יחד עם ביבי- על מריצה אחת, למזבלה טובה". את המשפט המזעזע הזה אמר לא אחר מאביגדור ליברמן, לפני כשנה. משפט שנאמר כאילו בשעשוע, אבל ברור לכל שזו דעתו האמיתית.

הממשלה שנפלה השבוע הייתה ממשלת שנאה ופילוג, ובאופן ציני להחריד קראה לעצמה "ממשלת הריפוי והאיחוי". ממשלה שכל חלקיה הפיצו אמירות רדודות, מסיתות,  מרושעות. ממשלה שדרכה על החלשים יותר מכל.

הממשלה נפלה השבוע, אבל השנאה והפילוג של תומכיה לא נעלמו לשום מקום; הנה, תראו את גדי סוקניק שאמר על נבחרי הליכוד ש"הם ברמה נמוכה בהרבה מהנבחרים של יש עתיד. רמה נמוכה של תפקוד, של אינטלגנציה, של תרבות השיח". וזה דברים שנאמרים לאור יום ומבלי להתבייש.

האמירות המקוממות האלה הן רק דוגמאות קטנות מהשיח של חברי ממשלת האחים המוסלמים ותומכיהם. הם רואים בחרדים, במתנחלים, בגרעינים התורניים ובעוד רבים מעם ישראל אנשים בזויים וטפשים שיש מצווה וחובה לדרוך עליהם ולהסית נגדם.

פרסומת

יש לנו עוד כמה חודשים שבהם לפיד יהיה ראש ממשלה עד הבחירות, אבל אם אנחנו רוצים שהוא לא יישאר ראש ממשלה, אנחנו חייבים לא להילחם בינינו בתוך גוש הימין. מה שחשוב עכשיו זה להביא ל-61 ימין- חרדים, ולא להבריח מצביעים שימאסו במלחמות פנימיות ומריבות על קולות פנימיים ויישארו בבית בלי להצביע. חייבים להוציא את כולם מהבית, כי זאת מלחמה נגד הסתה מרושעת דוגמת "חרדים במריצה למזבלה".

האמירה הידועה "לא יורים בנגמ"ש" היא לא סיסמה, היא באה להמחיש לנו מה קורה כאשר במקום לרכז את המאבק מול השמאל, רבים אחד עם השני בימין. התוצאה תהיה ידועה מראש, כי לשמאל יהיה קל להביס את הימין אם הוא לא יהיה מאוחד. כדי שנוכל להילחם על זהותה היהודית של מדינת ישראל, למען חיילי צה"ל ולמען הביטחון של תושבי המדינה, כדי שהילדים שלנו יוכלו לישון בשקט, כדי שאנשים לא יפחדו להסתובב ברחוב אנחנו חייבים להתאחד ולנצח.

עכשיו האחריות מוטלת על הכתפיים שלנו הפוליטיקאים שנצטרך לגלות אחריות ולא חס וחלילה מחלוקת שעלולה להשאיר באופוזיציה את הימין לתקופה ארוכה והציבור ישלם את המחיר הכואב. האחריות מחייבת!

הכותב הינו יו"ר עוצמה יהודית

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close