היום בחדשותהיום בכותרותחדשותכותרות נוספותמבזקיםמשטרה ופלילים

בתוך שבוע

עלייה של 10% בהגשת כתבי אישום נגד פשיעה במגזר הערבי

במסגרת מבצע 'מסלול בטוח'' שמטרתו למגר את הפשיעה ברחוב הערבי, פעלה המשטרה בחודשים האחרונים לעצור את ראשי הפשע ברחוב הערבי • בתקופה קצרה יחסית, הגיעו במשטרה להישגים מרשימים • הנתונים המלאים:

בתוך שבוע נרשמה עלייה של כ-10% בהגשת כתבי האישום נגד מחוללי פשיעה במסגרת מבצע האכיפה ׳מסלול בטוח׳, שמטרתו למגר את הפשיעה ברחוב הערבי.

מאז החל המבצע, נעצרו 2,292 חשודים, הוגשו כתבי אישום נגד 275 מחוללי פשיעה בחברה הערבית, כאשר 249 מהיעדים שהועמדו לדין נעצרו עד תום ההליכים. כמו כן, הוגשו כתבי אישום נגד 29 יעדים מתוך ארגוני פשיעה הפועלים ברחוב הערבי, שנעצרו עד תום ההליכים.

במסגרת מבצע האכיפה, פעלה משטרת ישראל כנגד 39 נותני שירות פיננסיים שמשמשים על-פי החשד גורמים עבריינים בחברה הערבית לטובת הלבנת הון.

ובפעילות משותפת של משטרת ישראל, רשות שוק ההון, רשות המיסים ופרקליטות המדינה, חולטו עד כה מעל ל-60 מיליון שקלים.

פרסומת

ראש מדור תאום מבצעי בחטיבת המודיעין, סנ״צ ליאון הירש מסר בתגובה לנתונים: ״הגדלנו השבוע בצורה משמעותית את כתבי האישום ולצד זאת גם את המעצרים עד תום ההליכים.

בשבוע שעבר העלנו את מספר היעדים ל-1,018 ואנחנו ממשיכים בעבודה נחושה ומתואמת בין כל גופי אכיפת החוק, במטרה לטפל בצורה שורשית בתופעת האלימות והפשיעה ברחוב הערבי תוך חיזוק תחושת הביטחון של הציבור הערבי בישראל והגברת המשילות ברחבי הארץ".

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close