היום בחדשותחדשותחוץ ומדיניכותרות נוספותכותרת ראשית משניתמבזקים

דרשו כופר

ברזיל: איש עסקים ישראלי נחטף – ושוחרר לאחר שעות

איש העסקים הישראלי שנחטף לפנות בוקר יום שישי - שוחרר לאחר מספר שעות בהם היה בשבי • משרד החוץ מסר: "בפעילות מהירה של משטרת ברזיל שוחרר האזרח מידי החוטפים לאחר שמיקומו אוכן"

ביום חמישי האחרון נחטף איש עסקים הישראלי המתגורר ב'יד בנימין' בשם משה בנדק, המנהל בברזיל רשת חנויות לממכר זהב ותכשיטים. בתחילה חששו שמדובר בחטיפה לשם דרישת כופר, אך לאחר מספר שעות, שוחרר משה בנדק במפתיע, ועדכן את קרוביו שבארץ – מתחנת המשטרה המקומית – כי הוא שוחרר ושלום לו. בשלב זה, לא ידוע האם הכופר שולם לחוטפים.

"משעות הבוקר המוקדמות עמדה הקונסוליה הישראלית בסאו פאולו, יחד עם המחלקה לישראלים בחו"ל, בקשר עם המשפחה והרשויות הברזילאיות במטרה לסייע ולקדם שחרורו", נמסר ממשרד החוץ. "בפעילות מהירה של משטרת ברזיל שוחרר האזרח מידי החוטפים לאחר שמיקומו אוכן. משטרת ברזיל, המשפחה וגורמים בקהילה היהודית עמדו כל העת בקשר עם הקונסוליה הכללית בסאו פאולו, עם הקונסול הכללי, רפי ארדרייך, הקונסול אביאל אברהם ונספח משטרת ישראל, מר משה תורג'מן על מנת לסייע לתהליך השחרור".

שי רייכנר ראש מועצה אזורית נחל שורק שהיה בקשר עם כל הגורמים עד לשחרורו של בנדק מסר "אני מבקש להודות לאנשי משרד החוץ, לחברת מגנס, למשטרת ישראל ולכל האנשים הפרטיים שנענו לקריאתנו והעמידו סיוע בתחומים רבים עד שהגענו אל הרגע המיוחל הזה.

"תודה מיוחדת לכל כלי התקשורת שגילו אחריות ונענו לבקשותינו לא לפרסם פרטים מזהים שיכלו לעכב את השחרור ולגרום לצער גדול. שבת שלום ומנוחה", הוסיף רייכנר.

פרסומת

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close