היום בחדשותחדשותכותרות נוספותכותרת ראשית משניתמבזקיםצבא ובטחון

מתגרה בצה"ל

בלי לפחד: המחבל שהיה היעד לפשיטה בשכם הגיע להלוויית חבריו

כוחות צה"ל שפעלו הלילה בקסבה של העיר שכם, התמקדו בחיפושים אחרי המחבל איבראהים אל-נאבלוסי, היחיד שנותר בחיים מבין חברי חוליית הטרור שחוסלה לאור יום לפני כחצי שנה, אחרי פיגוע הירי שביצעו • הוא שרד, שוב

הפלסטינים מדווחים כי המבצע הצבאי הישראלי הלילה בקסבה של העיר שכם, כללה חיפושים אחרי המחבל איבראהים אל-נאבלוסי, היחיד שנותר בחיים מבין חברי חוליית הטרור שחוסלה לאור יום, לפני כחצי שנה, אחרי שהיו מעורבים בשורה של פיגועי ירי באיזור.

למרות ששרד, הוא המשיך במעשי הטרור. כך למשל, נאבלוסי היה מעורב בפיגוע הירי בקבר יוסף שאירע לפני כחודש, בו נפצעו מח"ט שומרון ושני מתפללים. היום הוא שרד, ובלי לפחד הגיע הבוקר להלוויית המחבלים שנהרגו במבצע הלילה.

דובר צה"ל עדכן כי לוחמי ימ"מ יחד עם סיירת גבעתי פעלו הלילה בקסבה בשכם בהכוונת מודיעין שב"כ. הכוחות פעלו למול מבוקשים חמושים החשודים במעורבות בפעילויות טרור. במהלך הפעילות החלו חילופי אש בין החמושים לכוחות וזוהו פגיעות, מספר מחבלים חוסלו.

באחת מדירות המבוקשים נתפסו אמצעי לחימה בהם נשקים ואקדחים. במהלך הפעילות התפתחו הפרות סדר שכללו יידוי אבנים, זריקת מטענים וירי של חמושים, הכוחות השתמשו גם באמצעים לפיזור הפגנות ובירי למול החמושים.

פרסומת

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close