היום בחדשותחדשותכותרות נוספותכותרת ראשית משניתמבזקיםמשטרה ופלילים

עליית מדרגה

בית אורות: הוצת רכבו של הרב דב ליאור

בהמשך לניסיונותיהם של ערבים להשליך בקבוקי תבערה על בתים בשכונת בית אורות, הבוקר ניסה ערבי להצית בניין מגורים בשכונה • הבניין לא נשרף, אך רכבו של הרב דב ליאור המתגורר במקום - הושחת כולו • ח"כ רוטמן: "שמעתי שנערים על גבעה שלא פוגעים באיש מוציאים מכם הרבה אנרגיות. אולי בכל זאת תגייסו קצת כוחות כדי לשמור על חיי אדם?''

ערבי ניסה להצית הבוקר (ו') בניין מגורים בשכונת בית אורות בהר הזיתים בירושלים.

תושבים הזעיקו את לוחמי האש – שהשתלטו במהירות על הדליקה. נגרם נזק לבניין ולחניון, וגם לרכבים – ביניהם רכבו של הרב דב ליאור המתגורר בשכונה.

ח"כ שמחה רוטמן הגיב, ופנה לשר לביטחון הפנים: "בשכונת בית אורות בירושלים, ניסיונות הצתה חוזרים ונשנים של מחבלים כשהמשטרה עומדת מנגד, הצליחו לבסוף ושרפו את רכבו של הרב ליאור. עמר בר לב ויואב סגלוביץ' – שמעתי שנערים על גבעה שלא פוגעים באיש מוציאים מכם הרבה אנרגיות. אולי בכל זאת תגייסו קצת כוחות כדי לשמור על חיי אדם?"

ח"כ איתמר בן גביר הגיב גם הוא למקרה, וכתב: "שורפי רכב עלולים לשרוף חיים. מצפה מהמשטרה לטפל בנחישות באירוע בו ניסו מחבלים להצית בניין מגורים בבית אורות ושרפו את רכבו של מרן הרב דב ליאור שליט"א. זאת לא הפעם הראשונה שזרקו על ביתו של הרב ליאור בקבוקי תבערה. אם היה מדובר בנער שצייר גרפיטי, השב"כ היה מקים צוות חקירה מיוחד ולא נח עד למעצרו".

פרסומת

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close