בריאותהיום בחדשותהיום בכותרותחדשותחוץ ומדינימבזקים

המלחמה בעישון

ארה"ב: תיאסר מכירת מותג מוביל של סיגריות אלקטרוניות

תיאסר מכירת סיגריות אלקטרוניות של המותג המוביל ג'ול בארה"ב כך קבע מנהל המזון והתרופות ה FDA • ה FDA הודיע על כוונתו לכפות את חברות הטבק להפחית את מינון הניקוטין בסיגריות רגילות

ביום חמישי הודיע מנהל המזון והתרופות של ארה"ב (FDA) לחברת ג'ול המייצרת מספר סוגים שונים של סיגריות אלקטרוניות – שנאסר עליה באופן מיידי למכור את מוצריה בארה"ב.

חברת ג'ול הייתה בין החברות הראשונות בארה"ב ששיווקו לציבור סיגריות אלקטרוניות בעל מיכל חומר מובנה שאינו ניתן להחלפה. בנימוק ה FDA להחלטה נאמר כי "החברה סיפקה נתונים סותרים ובלתי מספקים באשר לחשש שכימיקלים מסוכנים עלולים לדלוף ממכלי המילוי של הסיגריות". אמנם לא היו תוצאות שהצביעו על איום בריאותי ברור, אך לא ניתנה אינדיקציה באשר לאפשרות שהכימיקלים המסוכנים אכן דולפים ומזיקים למשתמש.

נציב הסוכנות ד"ר רוברט קאליף אמר בהצהרה לתקשורת כי החלטת הסוכנות באשר לאיסור על חברת ג'ול למכור את מוצריה היא "התקדמות נוספת במחויבות ה FDA לוודא כי מוצרי עישון אלקטרוניים הנמכרים לצרכנים, אכן עומדים בתקני בריאות הציבור של הסוכנות".

ביום שלישי האחרון הודיעה הסוכנות שהחליטה להטיל מגבלות חדשות גם על סיגריות רגילות הנמכרות בארה"ב, ומעתה יידרשו חברות הטבק להפחית את כמות הניקוטין בסיגריות הנמכרות בארה"ב, וזאת במטרה "למנוע שימוש באמצעי צריכה חוקיים אך קטלניים ביותר".

פרסומת

חברת ג'ול הודיעה לתקשורת כי תערער על החלטת ה FDA.

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close