היום בכותרותחדשותמבזקיםפוליטיקה

אלקין תוקף: "אמסלם מייצג את כל הרע שנתניהו הביא לליכוד"

שר הבינוי והשיכון זאב אלקין בביקורת חריפה על התנהלות נתניהו: "הדרך שבה הוא מנסה להוביל את הליכוד ואת השיח הציבורי לא נכונה"

שר הבינוי והשיכון זאב אלקין תקף בחריפות את יו"ר הליכוד בנימין נתניהו ואת ח"כ דודי אמסלם בראיון לרדיו FM103 ואמר כי אין לו שום כוונה לחזור ל"ליכוד של נתניהו".
"אין ליכוד אחר. תסתכל מה קורה לליכוד היום, איזו מסכת נתניהו מעביר אותו. תסתכל על דודי אמסלם, תסתכל על אנשים אחרים, זה לא הליכוד שהיה במשך כל השנים, אגב, זה חבל מאוד כי פעילי הליכוד הם אנשים נפלאים, חברי הליכוד הם אנשים נפלאים", טען אלקין.
עוד אמר: "תקשיב לדודי אמסלם במליאת הכנסת ותבין. אני חושב שדודי אמסלם מייצג את כל הרע שנתניהו הביא לליכוד – את האווירה של הבריונות, של שיח ציבורי של הסתה, שהוא בלתי אפשרי לחלוטין. יש עוד, אבל אני חושב שהוא המייצג אולי הכי מובהק של המגמה הזאת שהיא מאוד מצערת. זו דרך של שיח ציבורי שאנחנו מנסים לשנות אותו".
"אני עזבתי את הליכוד כי בנימין נתניהו עבר בשנים האחרונות שינוי שאני לא השלמתי איתו. היו בינינו מתחים על הרקע הזה, גם זה לא סוד. התנגדתי לכל מיני החלטות שלו, כולל לקיחת מדינת ישראל לבחירות, גם בחירות שלישיות וגם בחירות רביעיות, ובסופו של דבר החלטתי שאני לא מוכן יותר לשווק את זה לציבור. נתניהו הוא אדם סופר מוכשר, אני מאוד מכבד אותו על מה שהוא עשה, אבל התהליכים שעברו עליו בשנים האחרונות, גם בגלל ריבוי הזמן בשלטון – שכנראה בסופו של דבר מעוור כל מנהיג – וגם בגלל התהליכים הפליליים שהוא עובר, הביאו אותו לסיטואציה שהוא התחיל לחיות לפי העיקרון – 'המדינה זה אני'", ציין אלקין.
הוא הדגיש: "אני מעולם לא טענתי שבנימין נתניהו הוא מושחת. הטענות שלי אליו היו בכך שהוא התחיל לקבל החלטות מאוד משמעותיות על גורלה של מדינת ישראל, מתוך הזווית ש'המדינה זה אני, וטובתי האישית והישארותי בשלטון – זה הערך העליון של מדינת ישראל'. זה בעיניי בלתי אפשרי, לכן הגעתי למסקנה שהוא לא יכול יותר בצורה כזאת להנהיג את מדינת ישראל, לכן קמתי ועזבתי, לקחתי סיכונים פוליטיים, ואני עדיין חושב שהדרך שבה הוא מנסה להוביל את הליכוד ואת השיח הציבורי היא לא נכונה".

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close