היום בחדשותהיום בכותרותחדשותחוץ ומדיניכותרת ראשית משניתמבזקים

נקמת פוטין

אודסה: עלה ל-18 מניין ההרוגים בבניין שנפגע מטיל רוסי, לפחות 30 נפצעו

18 הרוגים ויותר מ 30 פצועים – התגובה הקטלנית של הצבא הרוסי לאחר שנאלץ לסגת מאי הנחשים שבים השחור • אמש נורו מטח טילי שיוט לעבר העיר אודסה שבאוקראינה • נפגע בניין מגורים בן תשע קומות

18 אזרחים מצאו את מותם הבוקר (ו') במתקפת טילי שיוט רוסית על העיר השלישית בגודלה באוקראינה, אודסה, שעל חופי הים השחור. על פי דיווחים במדינה, טילי שיוט פגעו בבניין מגורים בן תשע קומות ובמתחם נופש בעיר.

המתקפה מגיעה לאחר שבתחילת השבוע נהרגו כ 20 בני אדם, מטיל רוסי שפגע במתחם קניות בעיר קרמנצ'וק באוקראינה. על פי מומחים צבאיים, הטילים בהם משתמשת רוסיה הם מתוצרת סובייטית ובעלי מערכת הנחייה פרמיטיבית, מה שגורם לפגיעה גדולה במטרות אזרחיות.

הבחירה לתקוף בדרום אוקראינה מגיעה לאחר שאתמול נאלץ הצבא הרוסי לסגת מאי הנחשים -ששליטה בו היא קריטית לשליטה על שטח גדול מהים השחור, ובמהלך הקרבות הפך לסמל תודעתי חשוב לשולט בו- הנמצא דרומית לחופי אודסה בים השחור, לאחר מתקפה כבדה נוספת של צבא אוקראינה על הכוחות הרוסיים השוהים באי.

תמונות וסרטונים שהפיץ משרד הביטחון האוקראיני מראים נזק אדיר שנגרם לבניין המגורים לצד ניסיונות של צוותי החילוץ להגיע לנפגעים וללכודים בבנייין. כלי התקשורת המקומיים בעיר טענו כי לפחות 31 בני אדם נפצעו, כשבין ההרוגים והפצועים יש ילדים.

פרסומת

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close