היום בחדשותוידאוחרדיםכותרות נוספותכותרת גדולה ראשיתמבזקיםפוליטיקה

מתקפה חריפה

הראשל"צ הגר"י יוסף נגד בן גביר: "להתרחק ממנו"

ימים ספורים אחרי שהתקבל בחביבות בבית הכנסת 'מוסאיוף', מרן הראשון לציון הגר"י יוסף במתקפה חריפה נגד ח"כ בן גביר ועלייתו להר הבית • הגר"י יוסף תקף גם את רבותיו של בן גביר: "הרב שלך הוא כמו כל הרבנים האלו? הכל על צווארם העוון החמור הזה"

הראשון לציון ונשיא מועצת הרבנות הראשית לישראל, הגאון הגדול רבי יצחק יוסף, תקף בחריפות במהלך שיעורו השבועי הערב (מוצאי שבת) את יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר.

במהלך השיעור הנמסר בבית הכנסת 'היזדים' בירושלים, התייחס הראשון לציון לעלייה להר הבית ותקף בחריפות: ״יש אחד קוראים לו בן גביר, נכנס להר הבית בריש גלי, איזה חילול ה׳, לצאת ככה נגד כל גדולי ישראל האמיתיים.

הראשון לציון הוסיף ותקף גם את הרב דב ליאור, מרבני הציונות הדתית הבולטים ורבו של ח"כ בן גביר: "יגיד לך יש גם לי רב?! שים לב, תחשוב רגע אחד, אהבל. הרב שלך הוא כמו כל הרבנים האלו? הכל על צווארם העוון החמור הזה הוא מתסיס את הרוחות וגם עובר על צו של גדולי ישראל. אוי ואבוי, צריך להתרחק ממנו ומכל ההנהגות שלו״.

יצויין כי במהלך השבוע החולף הגיע ח"כ בן גביר לבית הכנסת 'מוסאיוף', שם התקבל בחמימות על ידי מגיד השיעור הרב מאיר אליהו, לאחר שימים ספורים קודם לכן אמר כי על מצביעי בנט לעשות כפרה ולהצביע בבחירות הבאות לח"כ בן גביר.

פרסומת

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close