היום בחדשותוידאוחוץ ומדיניכותרות נוספותכותרת ראשית משניתמבזקיםפוליטיקה

תיעוד מביך

ביידן לחץ יד לנתניהו: "אוהב אותך" – אבל הכתבת לא ראתה

בניגוד לבקשת הצוות האמריקני שלא ללחוץ את ידו של הנשיא האמריקני, ביידן ניגש לראש הממשלה לשעבר ולחץ את ידו תוך שהוא מציין את חיבתו אליו • הכתבת המדינית פרסמה לקוראיה שביידן התעלם מנתניהו ובליכוד הפיצו את התיעוד שהביך אותה

לפני שעה קלה הסתיים טקס קבלת הפנים לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן, בנמל התעופה בן גוריון.

בן האישים שקיבלו את פניו ואף הצטלם ביחד עם שרי הממשלה, היה ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, אשר לו היכרות רבת שנים עם הנשיא ביידן.

לקראת התמונה הקבוצתית, ניגש הנשיא ביידן לנתניהו וביקש ללחוץ את ידו, בניגוד לבקשות המפורשות של הצוות האמריקני, שלא ללחוץ את ידי הנשיא וכפי שאכן היה גם עם הנשיא הרצוג וראש ממשלת המעבר לפיד. הנשיא האמריקני פנה לנתניהו ואמר לו: "אתה יודע שאני אוהב אותך".

אלא שהכתבת המדינית של חדשות 12, דנה וייס, סיפרה לצופיה כי ביידן התעלם מנתניהו וסירב ללחוץ את ידו. בליכוד לא המתינו הרבה והפיצו את הסרטון בו נראה ביידן לוחץ את ידי נתניהו, כשברקע שומעים את וייס.

פרסומת

בתוך כך, ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו אמר בהצהרה לתקשורת בנתב״ג כי ״כדי לעצור משטרים כמו איראן לא די בסנקציות כלכליות, לא די בסנקציות מדיניות, אין דרך לעצור את איראן בלי איום צבאי אמין והאיום הצבאי האמין אתה מקווה שהוא ירתיע ואם הוא לא ירתיע אין לך ברירה אלא להפעיל אותו״

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close