היום בחדשותהיום בכותרותחדשות הכלכלה

התאחדות התעשיינים

ד״ר רון תומר נבחר לקדנציה שנייה כנשיא

במסגרת האסיפה הכללית של התאחדות התעשיינים: ד"ר רון תומר, בעלי ומנכ"ל משותף של חברת התרופות "אוניפארם", נבחר לקדנציה שנייה כנשיא התאחדות התעשיינים • ד"ר תומר: "משוכנע ש נוכל להמשיך ולהוביל את התעשייה הישראלית לעבר חדשנות, שגשוג וצמיחה"

ד"ר רון תומר, בעלי ומנכ"ל משותף של חברת התרופות "אוניפארם", נבחר לקדנציה שנייה כנשיא התאחדות התעשיינים במסגרת האסיפה הכללית של התאחדות התעשיינים. ד"ר תומר, שנבחר לראשונה לתפקיד נשיא ההתאחדות בינואר 2020, נבחר בפה אחד לקדנציה נוספת של 3 שנים, זאת בנוסף לתפקידו כיו"ר נשיאות המעסיקים והעסקים.

במהלך הקדנציה הראשונה ניצבו מול ד״ר תומר אתגרים רבים שבמסגרתם פעל למען התעשייה והעובדים בה, כאשר הבולט שבהם היה משבר הקורונה, פריקת סחורות בנמלים ושחרור התור התפעולי, הגדלת היצע העובדים וחיזוק תוכניות התמריצים לשיפור הפריון ומעבר ליצור מתקדם, מיתון עליית תעריפי החשמל והמים ועוד.

נשיא התאחדות התעשיינים, ד"ר רון תומר הודה לתעשיינים על הבעת האמון בו ואמר: ״אני מבטיח שאמשיך לפעול לילות כימים לקידום התעשייה בישראל. במיוחד בתקופה לא קלה זו, עומדים בפנינו אתגרים רבים, אך אני משוכנע שכפי שעשינו בשלש שנים האחרונות יחד נוכל להמשיך ולהוביל את התעשייה הישראלית לעבר חדשנות, שגשוג וצמיחה".

פרסומת

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close