היום בחדשותחדשותחדשות בארץכותרות נוספותכללימבזקים

ראש מועצת בנימין:

"המדינה חייבת לשמור על אדמות הלאום שלה"

ישראל גנץ: "הערבים משתלטים כאן מדי יום על השטח, חונקים את ההתיישבות בבנייה של בתים וכבישים בלתי חוקיים בעידוד האיחוד האירופי, ואין פוצה פה"

על רקע היערכות מערכת הביטחון בשטח כדי למנוע הקמת מאחזים חדשים על ידי תנועת "נחלה", ראש מועצת בנימין אומר כי זו "תמונת מראה כואבת לאפלייה ולמדיניות המאפשרת הקמת מדינה פלסטינית".

"מדינת ישראל חייבת להחזיק את אדמות המדינה שלה באמצעות הקמת יישובים חדשים ואזורי תעשייה ופיתוח תשתיות. זו משימה ציונית שתמנע את תהליך נישול אדמות המדינה מהעם היהודי הקורה בימים אלו על ידי הרשות הפלסטינית", אמר גנץ.

עוד הוסיף: "ההיערכות המסיבית של הדרג המדיני לבלימת כל עלייה לקרקע היא תמונת מראה כואבת לאפלייה ולמדיניות המאפשרת הקמת מדינה פלסטינית. הערבים משתלטים כאן מדי יום על השטח, חונקים את ההתיישבות בבנייה של בתים וכבישים בלתי חוקיים בעידוד האיחוד האירופי, ואין פוצה פה. ברגע שיהודים מתכוונים לשמור על אדמות המדינה, המערכת מתייצבת במלוא כוחה כדי לסלק אותם. זו מדיניות גזענית ופסולה שמכתיבה הממשלה שביסודה עומד ויתור מלא על יהודה ושומרון – לב ארץ ישראל".

גנץ אמר: "לא תקום כאן מדינה פלסטינית. ההתיישבות היהודית תלך ותתרחב. גם אם הדרך ארוכה, הרכבת יצאה מהתחנה והיא תגיע רחוק".

פרסומת

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close