היום בחדשותהיום בכותרותחדשותכותרת ראשית משניתמבזקיםפוליטיקה

לאחר הפסילה

ראה"מ נתניהו הגיע לביתו של דרעי; הפגנת תמיכה מחוץ לבית

זמן קצר לאחר מתן ההחלטה בעניינו של הרש דרעי, הגיע לביתו ראש הממשלה נתניהו כדי לעודדו ולדון בהמשך הדרך. במקביל, מאות אנשים זרמו למקום להפגנת תמיכה ביו"ר ש"ס

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע לביתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי זמן קצר לאחר פרסום החלטת בג"ץ לפסול אותו מלכהן כשר. נתניהו אמר לדרעי בפגישה: כשאח שלי במצוקה – אני בא אליו. ולמרות זאת, הוא צפוי לפטרו בהתאם להחלטת בג"ץ. במקביל, החלה להתאסף הפגנת תמיכה מחוץ לביתו בירושלים.

בהפגנה שהתאספה מחוץ לבית יו"ר ש"ס נשמעו בין השאר קריאות: "הוא זכאי", "לא ניתן להם להחליט בשבילנו", "על אפם ועל חמתם", "דרעי העם איתך". בנוסף, ח"כים ושרים מש"ס הגיעו לביתו של דרעי כדי לחזק אותו. הרב מחפוד בכינוס התמיכה בביתו של דרעי: "כולנו איתך רבי אריה, אל תיפול ברוחך. מאחוריך ציבור שלם! כל עם ישראל! אתה תנהיג אותנו לעולם ועד!".

במהלך הערב, עלו רבנים ואישים חשובים לביתו של דרעי בשכונת הר נוף בירושלים, במטרה לחזק את ידיו. הרב יהודה כהן, אחד מהרבנים המזוהים עם ש״ס אמר במפגש לדרעי: ״אם לא היית יהודי, אף אחד לא היה נוגע בך. אבל אתה אזרח סוג ב'. אם היית הולך עם השמאל – בוודאי שהיו מוחאים לך כפיים ומשבחים אותך. בג״ץ הכשיל אותך. אתה יותר מסוכן להם".

גם יו"ר ועדת העבודה והרווחה ח"כ אייכלר הגיע לביתו של השר דרעי. אייכלר סיפר על תחילת המאבק לפני 30 שנה, "אז התבטא האדמו"ר מבעלזא שהיצר הרע ראה את המהפכה הרוחנית, וביקש לצער את מרן הרב עובדיה זצ"ל ולעצור את הרב דרעי כדי שלא יהיה ראשם פנוי להמשיך ולבנות ת"תים, מקוואות וישיבות בכל הארץ. והיא לא תצלח".

פרסומת
צילום: רשתות חברתיות

רגעים מביכים במיוחד נרשמו באירוע, כאשר למקום הגיע יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, שספג צעקות בוז מהקהל.

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close