היום בחדשותכותרות נוספותכותרת גדולה ראשיתמבזקיםמקומימשטרה ופליליםמשפט

ההר הוליד עכבר?

שוחררו ראש העיר ומקורביו שנחקרו בחשד לשוחד וסחיטה באיומים

ראש העירייה ממרכז הארץ שעוכב הבוקר (שני) לחקירה בחשד לשוחד וסחיטה באיומים, והחשודים האחרים בפרשה, שוחררו הערב בתנאים מגבילים, כשראש העירייה הורחק ליומיים ממשרדו • ההחלטה לשחררם בתום החקירה, והרחקתו של ראש העירייה ליומיים בלבד, מלמדת כי מדובר בחשדות קלים מאוד, וסיכויים להבשיל לכדי כתב אישום, נמוכים עד בלתי קיימים

ראש העירייה ממרכז הארץ שעוכב הבוקר (שני) לחקירה בחשד לשוחד וסחיטה באיומים, והחשודים האחרים בפרשה, שוחררו הערב בתנאים מגבילים, כשראש העירייה הורחק ליומיים ממשרדו.

כזכור, ראש העיר ושלושה ממקורביו עוכבו הבוקר לחקירה בלהב 433 בחשד לביצוע עבירות של מרמה והפרת אמונים, סחיטה באיומים, שימוש לרעה בכוח המשרה, מתן שוחד וקשירת קשר לביצוע פשע.

חקירת המשטרה החלה לפני כשנה בעקבות תלונה לפיה איש הציבור דרש את פיטוריהם מעבודה, או הרחקה מתפקיד של מתנגדיו, או של בני משפחתם, והציב זאת כתנאי להעברת תקציבים למוסדות המעסיקים אותם ומתוקצבים על ידי הרשות. החקירה מלווה על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.

ההחלטה לשחררם בתום החקירה, והרחקתו של ראש העירייה ליומיים בלבד, מלמדת כי מדובר בחשדות קלים מאוד, וסיכויים להבשיל לכדי כתב אישום, נמוכים עד בלתי קיימים.

פרסומת

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close