היום בחדשותחדשות בארץכותרות נוספותכותרת ראשית משניתמבזקיםתיירות

בעומק השטח

המטייל נתקע על המצוק, יחידות החילוץ פועלים שעות לחילוצו

מתנדבי יחידות החילוץ ערד ועציון-יהודה הוקפצו בשעות הערב של אמש לאזור מעלה צרויה שברמת המדבר בעקבות דיווח על מטייל בודד התקוע על מצוק ללא יכולת להתקדם • במהלך הלילה הופעלו על ידי הצוותים פצצות תאורה בכדי להאיר את האזור ולסייע בהגעה המורכבת אל המטייל

מתנדבי יחידות החילוץ ערד ועציון-יהודה הוקפצו בשעות הערב של אמש (שני) לאזור מעלה צרויה שברמת המדבר בעקבות דיווח על מטייל בודד התקוע על מצוק ללא יכולת להתקדם.

מפרטים ראשוניים עולה כי מדובר בתייר כבן 22 המטייל לבדו במדבר יהודה, שנתקע על מצוק בעומק השטח עם רדת החשכה ואינו יכול להמשיך בדרכו בצורה בטוחה בשל העלטה הכבדה השוררת באזור.

מתנדבי יחידות החילוץ איתרו את המקום בו נמצא המטייל, כאשר הוא בעומק השטח מתחת שפת מצוק בגובה של כמאה מטרים, ומצבו תקין לעת עתה. בשל תנאי השטח והחשכה הכבדה באזור, החילוץ נמשך זמן רב.

במהלך הלילה הופעלו על ידי הצוותים פצצות תאורה בכדי להאיר את האזור ולסייע בהגעה המורכבת אל המטייל, כשביחידות החילוץ עוקבים כל העת אחר מצבו של המטייל.

פרסומת

ביחידת החילוץ מסבירים כי החילוץ נמשך גם עתה באור יום, בשל מורכבות השטח והמקום בו נמצא המטייל, בין מצוקים בגבהי ענק. דבר שאינו מאפשר שימוש במסוק, ופעולות החילוץ נעשות באמצעות חבלים ומערכות הרמה.

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close