דעותהיום בחדשותכותרות נוספותמבזקיםפוליטיקה

מהנדסי תודעה

"יאיר לפיד הוא האיש המסוכן ביותר בבחירות הקרובות"

"איש לא יכול לדעת לאן עד לאן מסוגל יאיר לפיד ללכת עם ההסתה והשנאה שלו. יאיר לפיד הוא האיש המסוכן ביותר בבחירות הקרובות, שאליהן הוא מגיע כשהוא ראש ממשלה • ח"כ קטי שיטרית בטור אישי

איש אינו יכול לנבא מה יהיו תוצאות הבחירות הקרובות, אבל מסקנה אחת כבר יש: ממשלה שמתבססת רק על שנאת נתניהו ומצביעיו, ממשלה שמסתמכת על רע"מ או על המשותפת, לעולם לא תזכה להשלים קדנציה. ומי שרצה הוכחה למובן מאליו – קיבל אותה מהממשלה האחרונה.

מנגד, איש גם לא יכול לדעת לאן עד לאן מסוגל יאיר לפיד ללכת עם ההסתה והשנאה שלו. יאיר לפיד הוא האיש המסוכן ביותר בבחירות הקרובות, שאליהן הוא מגיע כשהוא ראש ממשלה. אין לי ספק שככל שיעברו הימים הוא יעלה וינאם בקול מרגיע וממלכתי כאילו הוא באודישן להנחיית יום הזיכרון. כשהוא נואם, הוא מדבר אך ורק אל קהל בוחריו. לא אל קהל מתנגדיו.

הוא מדבר וידבר על אחדות, קירוב לבבות, חיבור, איחוי, ושיתוף פעולה בין כל אזרחי מדינת ישראל, אך ממש בעודו עומד שם ומפייס בכאילו את העם, חצי עם מביט אל המרקע, קופץ את אגרופיו ולא מאמין. האיש הזה השווה את מנהיג הליכוד לארדואן, צייר אותו בוגד, קרא למצביעינו בכינויי גנאי, כוחות אופל ומכונת רעל ואנחנו השחורים והם הלבנים ועוד ועוד.. האיש הריקני והחלול הזה מתנשא עלינו בחוסר מודעות יוצא דופן.

יאיר לפיד מייצג תרבות מופקרת של כלום בהתמחות במלל ריק! אתה הוא  המסית, מעליל, משקר, בודה ומכזב. נתניהו לא מסית ולא הסית. עם כל הרדיפות שעבר כראש ממשלת ישראל שנבחר כדין ונרדף עד צוואר משל היה איילה שלהקת צבועים דולקת בעקבותיה, שמר על ממלכתיות. ייתר ממלכתיות.יאיר לפיד ימכור לכם יושר, אך בינו לבין יושר אין קשר אפילו במשל.

פרסומת

יאיר לפיד יהנה מסיקור חיובי, מפלגת האולפנים תאתרג אותו ותתן לו כותרות אוהדות וזמן מסך בדיוק כמו עמודות הסקרים. ימכרו לנו דימוי ציבורי של לפיד כאילו צ’רצ’יל קם לתחייה ונבחר לעמוד בראשות ממשלה.

ואני שואלת על מה? מה עשה בעברו למען עם ישראל? מה תרם? מה השכלתו? תמונות שלו כמאכלס פאבים ורובץ בבתי קפה ממלאות את הרשת. יאיר לפיד הוא דוגמא לילדים שלנו? זה מי שאנחנו רוצים שישאפו בעקבותיו לראשות ממשלה? אנחנו לא קצת הרבה מוזילים את המוסד החשוב הזה?

הוא ימכור לנו ממלכתיות אך במשך עשור הוא לא הפסיק לרגע לבזות את הממלכתיות. בטקסי הלאום הרשמיים הוא לא נכח. הוא מוביל בכמות ההיעדרויות מהכנסת. הוא לא השתתף בקבינט הקורונה למרות שהיה מחוייב עפ״י חוק. רוקן את קופת המדינה בנוורבגים, שרים, סגני שרים ומיליארדים לרשימה המשותפת ורע"מ. ובין לבין הוא מבלה את מרבית זמנו על חשבון משלם המיסים בטיסות לחו״ל.

לסיכום: יהיה פה הרבה הנדוס תודעה לגבי מר לפיד. אל תקנו את זה! ההסתה שלו כלפי נתניהו, החרדים, הציונות הדתית ומרבית העם היהודי היא מסוכנת שכל מטרתה לרסק את היהדות ואת הלאומיות מבפנים. אל תקנו את זה.

הכותבת הינה ח"כ ממפלגת הליכוד

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close