היום בחדשותחדשותחדשות בארץכותרות נוספותכותרת ראשית משנית

"לעשות בדק בית"

אב שכול על עדות נתניהו: "התרשמתי שניסה לעשות תפקידו נאמנה"

הרב ישעיהו פוגל, אביו של ידידיה פוגל ז"ל שנספה באסון בהר מירון: "התרשמתי שנתניהו, ניסה לעשות כראש ממשלה, את תפקידו נאמנה" • "חושב שצריך לעשות כאן בדק בית רציני מאוד, במשטרה וגם בגורמים החרדיים שמירון יקר לליבם"

הרב ישעיהו פוגל, אביו של ידידיה פוגל ז"ל שנספה באסון בהר מירון, שוחח עם בן כספית ואריה אלדד ב־103fm והתייחס לעדותו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בפני וועדת החקירה לאסון מירון.

"אני התרשמתי ממר נתניהו שהוא באמת ניסה לעשות כראש ממשלה את תפקידו, כאשר מתחתיו אנשים ומערכת של פקידים ואנשי ביצוע שצריכים לבצע את התפקידים. אני לא מכיר אישית את נתניהו, אבל אני חייב לציין שמהיכרות שלי כאזרח, מירון זה לא התחום של נתניהו. הוא הציג בעדותו שהוא הגיע לנושא מירון רק דרך הנושא של הקורונה. מבחינתו, זו הייתה האחריות שלו כראש הממשלה, למנוע את המגפה ככל שניתן".

בהמשך, הדגיש: "אני נותן פטורים בקושי לעצמי, אבל זו משמעותה של הדמוקרטיה. הייתי בוועדה והיו מספר מכתבים מלמעלה מ־10 שנים וגם דו"ח מבקר המדינה. זו נקודה שצריך לשים עליה פרוז'קטור – חייבת להיות מציאות שבה מישהו יהיה במעקב מתמיד".

"אני התרשמתי מעדותו של נתניהו שהדברים לא הגיעו אליו ואלי זאת בדיוק הבעיה, אבל לכל בעיה צריך להיות פתרון. לדוגמה, צריך לבקש שבהר יהיו סדרנים חרדים מכל הגוונים של החרדיות, ולשחרר את המשטרה רק למקרי חירום".

פרסומת

עוד הוסיף: "הבעיה הזאת צריכה לבוא לפתרון, לא דרך ראשו של נתניהו. יש פוליטיקאים שזה החצר שלהם, יש אנשים שמקבלים משכורת שזו החצר שלהם. אני חושב שצריך לעשות כאן בדק בית רציני מאוד, במשטרה וגם בגורמים החרדיים שמירון יקר לליבם, אבל לא באו וצעקו את הצעקה שזה מסוכן, או צעקו אותה חלש מדי".

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close