מבזקיםעסקיםרכב

בשת"פ עירוני

פועלים ב- 80 ערים בישראל: מתחרה חדש בשוק הרכבים השיתופיים בתל אביב

בארבעת החודשים הקרובים מציע השירות גם מחיר היכרות: 100 שקלים ל-4 השעות הראשונות ו-60 ק"מ ראשונים בכל נסיעה בתקופת ההיכרות. מחזיקי כרטיס דיגיתל יקבלו הנחה קבועה של 10% על השירות. המחירים הוצמדו למדד, ויעודכנו על בסיס מדד המחירים לצרכן והעליה בתעריפי הדלקים.

חברת שלמה סיקסט השיקה השבוע יחד עם עיריית תל אביב, שירות נסיעות חדש בשם "Share" לנסיעות בתל אביב ומחוצה לה. השירות לא מיועד להתחרות באוטו-תל של עיריית תל אביב, שמיועד לנסיעות קצרות בתוך העיר, אלא בשירותים שמציעים נסיעות ארוכות יותר – כמו "גו טו" של Car2go.

השירות הגיע השבוע לתל אביב, אבל כבר פועל ב-80 ערים ברחבי הארץ. שיתוף הפעולה עם עיריית תל אביב הביא להקצאה של 100 מקומות חנייה יעודיים לשירות השיתופי בעיר. בצל הביקורת הרבה של תושבי תל אביב על מחסור במקומות חניה, בעירייה מבהירים שרוב החניות שיועדו לשירות Share יימצאו בחניונים, ורק כשליש מהן סומנו על חשבון חניות כחול לבן ברחוב.

שירות הרכב השיתופי "Share" פועל באמצעות אפליקציה ייעודית, שדרכה ניתן לאתר רכב זמין וקרוב, לפתוח אותו מהנייד, ולנסוע. המשתמשים לא יצטרכו לשלם דמי מנוי, ולא ישלמו סכום נוסף על נסיעה בשבת או בחג. נסיעה של שלוש שעות ראשונות תעלה 79 שקלים, וכל שעת נסיעה נוספת תעלה 4.5 שקלים. בנוסף, כל קילומטר עולה כסף: עד 25 הקילומטרים הראשונים – 1.2 שקלים לקילומטר, וכל קילומטר נוסף מתומחר בשקל אחד.

פרסומת

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close