היום בחדשותחדשותחוץ ומדיניכותרות נוספותמבזקיםרכב

ביקור ביידן בישראל

הכירו את הרכב שמגן על ביידן מפני מתנקשים

בהתאם לנדרש מהגנת מנהיג העולם המערבי ואחד האנשים החזקים בעולם, הלימוזינה הנשיאותית מצוידת ברמת מיגון גבוהה ביחס לכלים ממוגנים אחרים. זה כולל עמידה בפני מיקוש, מערכת אוורור המסוגלת לספק אטימה ואספקת חמצן בפני התקפה כימית או ביולוגית ומערכת תקשורת מיוחדת עם קו פתוח ישירות לסגן הנשיא ולפנטגון.

כלי רכב ממוגנים, בעלי יכולות שיבוש, הטעייה, כוח אש ולוחמה ביולוגית וכימית הם רק חלק מהמעטפת של השיירה המלווה את הלימוזינה הנשיאותית של הנשיא ביידן בביקור שלו בישראל

על גבי דלתות המכונית הנשיאותית, לא ניתן להבחין בחורי מנעול. האופן בו דלתות הנוסעים שלה נפתחות, הוא סוד הידוע רק לשירות החשאי, היא מצוידת בחלונות מזכוכית משוריינת, בעובי של 130 מ"מ, בצמיגים חסינים מתקר, והחלל הפנימי שלה אטום ב-100%, להגנה על יושביה מפני מתקפה כימית, המכונית מצוידת ברקטות נגד טנקים ובאמצעי לראיית לילה, בתותח לגז מדמיע ובמכלי חמצן פנימיים, במיכל דלק משוריין שחללו הפנימי ממולא בחומר מוקצף למניעת התפוצצות, וברובי שוטגאן.

המכונית מסוגלת גם לירות רימוני עשן כאמצעי נגד לנשק נגד טנקים, עובי דלתות המכונית הוא 20 ס"מ.

השירות החשאי לא לוקח שום סיכון לגבי האבטחה של הנשיא מצד המדינות המארחות, ומגן על הנשיא בכוחות עצמו, לכל מקום אליו מגיע הנשיא לביקור, יוטס רכבו המשוריין במטוס נפרד, גם אם הנשיא מגיע לביקור בזק לשעות ספורות, כך למשל, כשהגיע הנשיא לשעבר ברק אובמה להלווייתו של נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס ז"ל, נחתו בישראל שלושה מטוסים, בהם גם הרכב המשוריין.

פרסומת

6 עובדות על 'החיה' כפי שפרסם עמיחי שטיין ב'כאן חדשות'.

1. כוללת אמצעי אבטחה מיוחדים כמו: מסך עשן, דלתות מחשמלות, וגם יכולה להתיז שמן על הכביש כדי להוציא כלי רכב משליטה – ועוד כלים נוספים.

2. יש 2 רכבי ביסט זהים לחלוטין.

3. יש לביסט בבגז' שקיות עם דם מהסוג של הנשיא לכל צרה שלא תבוא.

4. הנשיא יכול לשגר מהרכב מתקפה גרעינית.

5. בממוצע השיירה כוללת 50 כלי רכב וכ-100 אנשי צוות. הלימוזינה תמיד במרכז.

6. זה די מאתגר לנהוג בה, בטח לחנות: רכב שאורכו 5.5 מטרים.

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close