היום בחדשותחדשות הכלכלהכותרות נוספות

"נבחרת טובה"

אחרי המינוי: מנכ"ל משרד האוצר החדש נכנס לתפקידו

טקס חילופי מנכ"לים נערך במשרד האוצר בהשתתפות שר האוצר, המנכ"ל היוצא והמנכ"ל הנכנס • סמוטריץ': "לא חושב שיש נבחרת טובה יותר להוביל את הכלכלה הישראלית ואת החברה הישראלית כולה"

מנכ"ל משרד האוצר החדש, שלומי הייזלר, נכנס אתמול לתפקידו, בטקס חילופי מנכ"לים במעמד שר האוצר, בצלאל סמוטריץ' ובהשתתפות מנכ"ל המשרד היוצא, רם בלינקוב, והנהלת המשרד.

שר האוצר סמוטריץ' בירך את המנכ"ל הנכנס, שלומי הייזלר, איחל לו הצלחה רבה ואמר: "יש פה את הנבחרת הכי טובה, מקצועית ומסורה ואני לא חושב שיש נבחרת טובה יותר להוביל את הכלכלה הישראלית ואת החברה הישראלית כולה – וזה לא קל. האתגר שלך שלומי, ושלי היא להיות ערלי שפתיים ולהצליח לחבר ולייצר אינטגרציה טובה ולהביא את הכלכלה הישראלית לצמיחה. ההחלטה למנות את שלומי היא בגלל יכולות הניהול שלו, יכולת ההובלה, לקחת משרד כל כך מורכב ולוודא שכולם רתומים – אלו היכולות המיוחדות של שלומי".

שר האוצר אף הודה למנכ"ל היוצא, רם בלינקוב על 40 שנות עשייה למען מדינת ישראל והכלכלה הישראלית, ואמר: "רם, אני יכול לקרוא לך הרבה שנים מורי ורבי, אין הרבה אנשים כמו רם שגדלו כנערי אוצר ועדיין פה. רם הוא מודל, דוגמה ומופת למה זה משרת ציבור, אני מתפלל שיהיו לי את המוטיבציות שיש לרם, לשים את הכל בצד ולעבוד למען מדינת ישראל ועם ישראל".

מנכ"ל משרד האוצר היוצא, רם בלינקוב, נשא אף הוא דברים בטקס החילופים ואמר: "אני עוד כמה ימים סוגר 40 שנה במשרד האוצר, אני בעיקר נמצא כאן בגלל שאני אוהב את המדינה. אני רוצה להודות לכל מי שעמד לצידי, כאלו שבחרתי וכאלו שלא – יש פה צוות מדהים שלא דומה לכל משרד אחר. אני רוצה להגיד תודה לשר האוצר סמוטריץ', לאחל לו ולממשלה הצלחה רבה – שתצמיח את המדינה ותביא אותנו למקומות טובים כי אין לנו ארץ אחרת, זו המדינה שלנו. אני מאחל בהצלחה רבה למנכ"ל הנכנס, שלומי, יש לך תפקיד קשה אבל אני בטוח שתעמוד בו ותמלא אותו בהצלחה".

פרסומת

מנכ"ל משרד האוצר הנכנס, שלומי הייזלר, הודה לסמוטריץ' שהטיל עליו את התפקיד: "אני ניגש למשימה הזו בחרדת קודש, אני רואה בזה את משימת חיי. משרד האוצר נוגע בכל דבר ודבר ואני לגמרי ער ומוכן למשימה הזו . אבל אני לא לבד, אני נכנס למשרד שיש בו על מי לסמוך, יש פה מנהלים, ראשי אגפים, שכל אחד בתחומו הוא הכי טוב שיש.

"אני רוצה להודות לשר שהפקיד בידיי את המשימה הזו, זכות גדולה נפלה בחלקי ואני רוצה להבטיח שאעשה את המקסימום. אני מודה מעומק הלב לרם – תודה שקיבלת אותי בצורה ממלכתית, בצורה שאין שני לה, כל כך חשוב לך שאצליח, וזה מאפיין אותך – המסירות, האישיות הציבורית במלוא איבריך ואני נפעם מלראות את הרו שאתה מביא איתך".

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close