היום בחדשותהיום בכותרותחדשותכותרת ראשית משניתמבזקיםפוליטיקה

הניסוי נכשל

רע"ם על המבצע של צה"ל בג'נין: "טבח, הפנים האמיתיות של הכיבוש"

לראשונה מזה זמן רב הוציאה מפלגת רע"מ הודעה רשמית המגנה את "מעשי הטבח" של הצבא הישראלי בג'נין. במקביל, עשרות ערבים ישראלים השתתפו בתהלוכת שנאה בעיר אום אל פחם תוך הנפת דגלי פלסטין וקריאות בשבח המחבלים שנהרגו

"התנועה האסלאמית ורע"ם גינו בחריפות את התוקפנות הישראלית ואת הטבח המתועב שביצעו כוחות הכיבוש הבוקר בעמנו בג'נין, שגבה את חייהם של עשרות חללים ופצועים", כתבו רע"ם בהודעה שהוציאו שפורסמה גם בעמוד הפייסבוק של המפלגה. "תוקפנות עקובה מדם זו היא הפנים האמיתיות של הכיבוש ושל הממשלה הגזענית החדשה בראשות נתניהו, בן גביר וסמוטריץ' שמבקשת לנצל את הדם הפלסטיני כדי להתנער מתזוזות הרחוב הישראלי נגד מעשיה הדיקטטורים", הוסיפו. עוד כתבו כי "המבצע בג'נין הוא טבח מתועב וחושף את הפנים האמיתיות של הכיבוש".

ברע"ם קראו למדינות העולם "להתעמת עם השיטות שגורמות לשפיכת דמים מצד ממשלת נתניהו ובן גביר", "כלפי העם הפלסטיני חסר ההגנה ולהפעיל עליה לחץ להפסקת מעשי הטבח האלו". עוד הם הזהירו כי "מעשי הטבח האלו יובילו להסלמה עקובה מדם ולמלחמה עם השלכות בלתי נתפסות".

בהודעה הם קראו לחברה הערבית: "להפגין בדרכי שלום כדי לשים קץ לתוקפנות הדמים הזו, ולמען שלום אמיתי שמבוסס על סיום הכיבוש, שמירה על הזכויות של העם הפלסטיני והקמת מדינה עצמאית לצד מדינת ישראל".

במקביל, מאות אזרחים ערבים השתתפו במפגן תמיכה במחבלים שהתקיים באום אל-פחם, עם שיירה של מכוניות והנפת דגלי פלסטין.

פרסומת

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close