היום בכותרותחדשותכותרות נוספותכותרת ראשית משניתמבזקיםפוליטיקה

הרפורמה המשפטית

היועמ"שית דנה באפשרות להוציא את נתניהו לנבצרות

הדיונים במשרד המשפטים יחלו השבוע או בשבוע הבא. מקורות במשרד הבהירו כי האפשרות להוציא את נתניהו לנבצרות רחוקה בינתיים, וכי מדובר בהתייעצויות בלבד

היועצת המשפטית לממשלה תדון בימים הקרובים עם בכירים במשרד המשפטים ובפרקליטות על ניגוד העניינים של ראש הממשלה בנימין נתניהו מול מערכת המשפט, ועל האפשרות לחייבו לצאת לנבצרות בשל כך. הדיונים יחלו השבוע, או בשבוע הבא. גורמים במשרד הבהירו שהיועמ"שית גלי בהרב-מיארה, עוד רחוקה מלהכריז על הוצאת נתניהו לנבצרות וכי מדובר בהתייעצויות בלבד. משפטנים אמרו ל"הארץ" שככל שניגוד העניינים שבו מצוי נתניהו בשל משפטו הפלילי גדל, כך גם גדל הסיכוי שהיועמ"שית תורה לו לצאת לנבצרות.

הדיון באפשרות שבהרב-מיארה תוציא את נתניהו לנבצרות עולה לאחר שבשבוע שעבר הבהירה היועמ"שית לראש הממשלה כי הסדר ניגוד העניינים שחתם עליו לפני כשלוש שנים עדיין בתוקף, והוא חל גם עכשיו בכל הנוגע לענייניו המשפטיים. המשמעות היא שלנתניהו אסור לעסוק בעצמו במינויים או בשינויים במערכת המשפט שעלולים להשפיע על משפטו ועל ענייניו האישיים. לפני כשלוש שנים חתם נתניהו על הסדר ניגוד עניינים בזמן שאביחי מנדלבליט שימש כיועמ"ש. הוא חתם על ההסדר כדי למנוע את יציאתו לנבצרות.

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close