היום בחדשותחדשותחדשות בארץכותרות נוספותמבזקים

רוחות המרד

במחאה על הרפורמה המשפטית: עובדים בחברות הייטק ועסקים ישבתו ביום שלישי

ממטה המאבק נמסר כי בחמישי צפויות פעולות מחאה נוספות והודעה עליהן תתפרסם בהמשך. בנוסף, במוצאי שבת הקרוב צפויה הפגנת ענק נוספת ברחוב קפלן בתל אביב

מטה המאבק בתוכנית המשפטית של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר המשפטים יריב לוין הודיע היום (ראשון) על החרפת המחאה באמצעות שביתה של עובדים בשורה של חברות הייטק ועסקים ביום שלישי הקרוב. גופי המחאה פרסמו רשימה של 16 חברות הייטק בולטות, ולדבריהם "יותר מ-130 עסקים וחברות יקיימו השבתת אזהרה לממשלת ישראל שתימשך מספר שעות".

רשימת חברות ההייטק והעסקים שכבר הודיעו על שביתה: נטורל אינטלג'נס, רדיס, למונייד, INX, Hello heart, אקטיב אימפלימנטס, Wiz של אסף רפפורט, Cheq, אלגו סק, viber, cheetah technologies, האניבוק, Meat. The End, Luminescent, Track160 ו-Piggy של שאול אולמרט, apprentAI, גם סרטים, NayamWings, שוקן אדריכלים בע"מ, זנסיטי, Peanut Button, צ'יפ מחשבים בע"מ, ספירל סולושנס, בשיבה בריאה, אבולושן בינה, מרחבים המכון לקידום אזרחות משותפת, מילתא חנות ספרים, אלגול פתרונות מים בע"מ, עדין-ליס משרד עורכי דין, סטודיו למוזאיקה ופיסול בברזל ובטון, תמיר הנדסה, הפנינג איכילוב, אלון לב ושות' משרד עורכי דין.

עוד כתבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך
Close